اینورتر جرثقیل سقفی

اینورتر جرثقیل سقفی

فرکانس تکنولوژی کنترل اینورتر امکان تنظیم را فراهم می کند. این قدرت مدرن ولتاژ و فرکانس متغیر را مهار می کند، به این معنی که اینورتر جرثقیل سقفی در هنگام تنظیم حرکت های حرکت جلو، عقب، چپ،راست، بالا، پایین جرثقیل دارای تنوع نامحدود هستند.

فناوری اینورتر به اینجا ختم نمی شود ، زیرا پارامترها ، ویژگی ها و قابلیت برنامه ریزی برای جرثقیل های “هوشمندانه” امکان پذیر است ، با هر تنظیماتی که برای هر برنامه قابل دستیابی است.
به عنوان مثال ، تشخیص بار و مغز جرثقیل اینورتر تشخیص می دهد که آیا یک بالابر زیر بار است یا خیر و در غیر اینصورت به موتور بالابر اجازه می دهد تا برای صرفه جویی در وقت ، سریعتر بلند شود ، با تنظیمات سرعت سریع تر در برخی شرایط خاص به خصوص با استفاده از زمان طولانی ارتفاع آسانسورها به منظور صرفه جویی در وقت و ساعت انسان مانند ارسال قلاب به پایین شافت.

درایو اینورتر برای مسافرت طولانی و عقب، عملکرد فوق العاده روان و دقیق را در همه زمان ها به صورت استاندارد تضمین می کند. ویژگی های ایمنی اینورتر داخلی برای از بین بردن آسیب موتور در هنگام تغییر جهت جرثقیل طراحی شده است و با جلوگیری از حرکت الکترونیکی اپراتورهای جرثقیل به جلو و سپس حرکت مستقیم جرثقیل ، آسیب به چرخ دنده ها ، پایه ها و سایر اجزای مکانیکی را به حداقل می رساند.