تأثیر قطع مکرر برق بر صنایع چیست؟

تأثیر قطع مکرر برق بر صنایع چیست؟

تأثیر قطع مکرر برق بر صنایع مختلف

این مقاله در مورد تأثیر قطع مکرر برق بر صنایع توسط مجموعه برق صنعتی اصفهان پاور ارائه شده است.این شرکت در زمینه ساخت تابلو برق اصفهان و نصب جرثقیل سقفی فعالیت می کند.

اخیراً اخبار زیادی در مورد قطعی برق منتشر شده است.در عصری که در غیاب انرژی الکتریکی عملکرد مشاغل غیرقابل تصور است ، حتی قطع مختصر برق می تواند باعث از دست رفتن قابل توجه بهره وری ، مواد و درآمد شود.میزان تأثیر ناشی از قطع برق برای یک شرکت خاص ، از نظر صنعت و ماهیت کاربردها متفاوت است.این می تواند از مخل تا تهدید کننده زندگی باشد.

درست است که هر کسبه می تواند به شدت تحت تأثیر قطع برق قرار گیرد.اما برخی از آنها در برابر اثرات آسیب پذیرتر از دیگران هستند.در اینجا نگاهی گذرا به صنایع و عملکردهای تجاری می اندازیم که به دلیل قطع برق به شدت با مشکل روبرو می شوند:

  1. صنایع تولیدی

قطع برق خطوط تولید را متوقف می کند.این ممکن است به از دست دادن مواد ، خرابی ماشین آلات و از دست دادن زمان تولید تبدیل شود.همچنین ممکن است باعث شود زنجیره های تأمین به طور کلی خاموش شوند.

  1. موارد فاسدشدنی

صنایع دارویی ، صنایع پتروشیمی و کارخانه های فرآوری مواد غذایی به شدت به دسترسی بی وقفه نیرو برای ذخیره سازی و نگهداری مواد فاسدشدنی که طول عمر آنها بسیار محدود است ، تکیه می کنند.قطعی برق باعث می شود محصولات این صنایع به ارزش چندین میلیون دلار به دلیل آسیب ، فساد یا آلودگی دور ریخته شوند.

ضربه های جبران ناپذیر قطعی برق بر صنایع

  1. مراکز کنترل

سیستم های حمل و نقل عمومی مانند راه آهن ، مراکز کنترل برای مدیریت ترافیک هوایی ، ارتباطات از راه دور و خدمات شهری ، همه برای عملکرد روان بسیار به برق مداوم متکی هستند.ایجاد اختلال در چنین عملیات حیاتی می تواند ایمنی و امنیت میلیون ها مشتری بی خبر را در یک لحظه به خطر بیندازد.

  1. پزشکی

ناگفته نماند که بیمارستان ها و جراحی ها به شدت با قطعی برق تحت تاثیر قرار می گیرند.به ویژه در بیمارستان ها ، این می تواند تفاوت بین مرگ و زندگی باشد ، زیرا زندگی بیماران توسط سیستم های نظارت بر سلامت پشتیبانی می شود.

  1. ایمنی و امنیت

از دست دادن سود و ناراحتی را کنار بگذارید ، قطع برق می تواند ایمنی کارگران را به خطر بیندازد.قطعی برق می تواند باعث قفل شدن ساختمان ها ، مشکلات آسانسور ، تاریکی ، توقف عملکرد دوربین های امنیتی ، تلف شدن خطوط تلفن و بسیاری از مشکلات دیگر شود که می تواند افراد را در معرض خطر قرار دهد.

چرا آماده شدن برای قطع برق در محل کار مهم است

چرا آماده شدن برای قطع برق در محل کار مهم است

برای اکثر مشاغل کوچک ، قطعی برق در محل کار می تواند تخلیه بزرگی در خط اصلی ایجاد کند.علاوه بر نگرانی های مربوط به ایمنی در مورد قطع برق ، قطع برق به معنای از دست دادن زمان ، از دست دادن مشتری و از دست دادن بهره وری است که همه به معنای کاهش درآمد است.

دانستن اینکه در هنگام قطع برق ، در محل کار چه کاری باید انجام دهید برای حفظ امنیت کارمندان و مشتریان و جلوگیری از کاهش سود ضروری است.

در واقع ، از سال 2003 قطع برق در ارتباط با آب و هوا دو برابر شده و باعث از دست دادن درآمد هزاران مشاغل شده است.در بدترین حالت ، قطع طولانی مدت می تواند شما را مجبور کند که کاملاً تجارت خود را تعطیل کنید.بنابراین ، برای مقابله ایمن با قطعی برق در محل کار ، به یک برنامه پیش از موعد نیاز دارید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *